tisdag 9 januari 2007

line of beauty

jag och agnes har kollat på "line of beauty" på SVT. min kille ville hellre sitta i köket och göra en flyer, så vi kunde ohämmat ägna oss åt den sjukt snygga och lätt bortkomna huvudrollsinnehavaren, de fina åttiotalsattiraljerna och de ganska råa knullen. tror den kan bli bra, ska se fortsättningen imorgon.

pernilla wahlgren på teve. hon är som en tvål. hal och hygienisk. den där MQ-reklamen med henne och perelli måste vara det mest retuschade i svensk historia. va fan, brudarna ser ju helt okej ut och så ska de fixas till i photoshop så att de i slutändan ser ut som utslätade alice timanders på botox. fula kläder också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade också på "Line of beauty". Sen vi flyttade får vi nöja oss med det markbundna tevenätet. Serien verkar lovande, även om E blev lite generad ibland. Ser fram emot fortsättningen ikväll. Efter Fredrik Lindström och middag hos E:s föräldrar.

Förresten, var inte huvudrollsinnehavaren och hans polare sjukt lika i nyllet?

Kram, Big Mama i Peking

popmorsa. sa...

det kanske dom var? jag tror ju att det är mej det är fel på, som inte kan se skillnad på folk och aldrig kommer ihåg att jag träffat någon och alltid presenterar mej som om det vore första ggn. hemskt snygga ögon på killen (killarnA) allafall.

Anonym sa...

Eller också är det jag som ser likheterna för lätt. Vid närmare eftertanke kanske det bara var frisyren och hårfärgen som var lik..? Gillar det där lite rufsiga som man inbillar sig bara blir så utan styling. Och ja, hans ögon var snygga.

/M