onsdag 17 januari 2007

guns of brixton

stackars britney har tydligen kräkts på sin nya dejt, en rätt snygg modell/wannabeactor av nåt slag. jag har aldrig kräkts på någon, inte vad jag minns. det skulle lätt kunna ha hänt, gud vet att jag har varit packad nog. som tur är är det ju så att det man inte minns, det har inte hänt. underbar regel. men är det något jag kommer se tillbaka på och ångra? som att det och den uppvisade fittan-i-taxin är såna där essentiella prylar våra barn kommer syssla med. lite som att bli av med oskulden, första fyllan. en milstolpe i deras utveckling. ett steg in i vuxenvärlden. fan vet. jag har kräkts på en tant i en buss dock. i england. mitt på dan. fick tunnelseende, kaskadspydde på den stackars tanten, bussen tvärnitade, en samlad folkmassa puttade ut mej och där stod jag på alla fyra, halvblind och bölandes någonstans i brixton. snacka om naked and bleeding asså. kröp sorgset in bakom en bil och satt där med en kräka på bröstet, grät mej harmynt tills synen återvänt. buhu.

5 kommentarer:

Schmarro sa...

och sen ringde du linus. och sen åkte du hem. och sen hatade du mig. din jävel.

popmorsa. sa...

det var ju bara ett par åååååår. du kan inte vara aggro för det fortfarande. jag hade hennafärgat hår, batik och potatistryck! mitt hat mot dej var min minst dåliga egenskap på den tiden.

schmarro sa...

minns att vi dubbeldejtade Q och J på A-huset och du ba frågade "vill du ha te" och jag ba "åh nu ska vi bli vänner nu ska hon fatta att jag är bra" och sa "ja gärna" och du ba "amen ta själv då jag tänker liksom inte bjuda" och sen gick du. apa.

popmorsa. sa...

hahahaha. härlig man är ändå.

Anonym sa...

För min del kändes en partykväll aldrig riktigt lyckad om man inte var tvungen att be taxin stanna så man kunde spy öppna dörren och sprutspy någonstans mellan gino/trap bar/vegas och hemmet.
Man hade liksom inte maxat aftonen om man inte behövde kräkas.