fredag 12 januari 2007

weird

rockbjörnen verkar ju inte ha varit överdrivet kul, även om jag självklart gärna hade velat strosa runt där med en vinare i handen och en mini-brioche i den andra. de ggr jag har varit där har det mest känts stelt. kollade stureplans mingelbilder och slogs ännu en gång av hur trist sveriges artist-elit är, ser ut och låter. självklart med några briljanta undantag, men överlag är det för mycket ginatricot och billiga blekningar. mest fascinerad blev jag över bingo och angelica. jag gillar bingo, han verkar uppsluppen och inte så jävla noga. men hans frus ben. det till höger blir jag inte riktigt klok på.

1 kommentar:

Sara sa...

seriöst, är det bara det högra benet du inte blir klok på? jag fattar ingenting av hela hennes uppenbarelse, för att vara ärlig. lever hon?