torsdag 5 mars 2009

Åh åh det ligger i luften, nånting är på gång


Mmmhm, det ska vara nåt rejält på g för att jag ska citera Ledin. Men jag känner det, snart är den är. Den stora jävla förkylningen. Och min kille är i en bil på väg till Åre för lite skida och annat kul, och i morse var Hanna snäppet varm och jag har sväljproblem och röda ögonvitor. Ögonrödor. Som ett jävla brev på Posten alltså. Inte för att en sjuka någonsin kommer lägligt, men KOM IGEN. Inte nu när jag är själv. Åh nej, jag och Hanna kommer hamna på akuten och tvingas se den där klitoris-filmen Ika tvingades genomlida i veckan! Kul. Man kanske kan snappa upp ett och annat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

på BARNakuten? gissar - inte där. inte på min akut iaf.
hoppas du slipper hur som!

/freja

Anonym sa...

alltså nu DÖR jag. av glädje.
d u ä r t i l l b a k a !
jag chansade, och där var du. jippie!

nu har jag läst igenom alla missade inlägg.

jag tycker att du ska skriva en bok. om du har mycket tid och känner dig deppig när du frilansar - skriv en jävla bok!
se den här persioden som en möjlighet. en chans.
du skulle göra det så bra, det vet jag.
och jag tror att det är en hemskt mysig sysselesättning.
bara ett förslag.
köp stephen kings bok "att skriva" och läs sista delen, där han beskriver och kommer med tips. så sjukt inspirerande.

och fortsätt blogga, vad som än händer. berätta för mycket, skriv av dig och var ditt personliga du. du är fin och rolig och jag vill följa dig.

Anonym sa...

läste rubriken å tänkte: räddningspatrullen! fast det var det ju inte..det visste jag ju...då är det ju "nåt skumt på gång"

H sa...

jag kanske är lite sen. men jag visste inte att du var tillbaka. vad glad jag blev! (tack linda skugge som länkade)