onsdag 25 mars 2009

I got erection

Alltså Håkan, på SVT:s Popcirkus i kväll. Får RYSNINGAR av glädje. Älskar när det fläskas på så där. Har för mej han är bokad till Peace and love i år. I'm so there. För andra året i rad så ska Borlänge bli en tredagarsfestival för mej, Hanna ska vara hos mamma och vi ska bo hos bröderna Nilssons mamma ett stooooooort fint gäng och det kommer grillas och man får sova hur länge man vill och när man vaknar finns det alltid kaffe. Förra året spelade jag och Lina på backstagen till klockan fem en av dagarna och du vet att det blev mayhem. Det var helt bananas. Hoppas vi gör det i år igen.

Nu måste jag kolla programmet.

OMG.

Det kommer bli som en klassfest! Bara massa roliga människor, detta kommer bli min höjdpunkt i sommar. Dessa måste jag se (kommer se max fem, för så blir det ALLTID):

Frida Hyvönen (så vackert)
Hello Saferide (dör)
Henry Rollins [US] (hmm, kör säkert spoken word-shit men va fan)
Håkan Hellström (dör)
Jenny Wilson (sjukt bra skiva)
Kleerup (for old times sake)
Laakso (dör)
Lykke Li (så jävla bra och duktig)
M83 [FR] (så vackert igen)
Moneybrother (kommer bli kul)
Monster Magnet [US] (Spacelord MOTHERFUCKER, dör)
Mötley Crüe [US] (hahahahahaha)
Slagsmålsklubben (jag kommer vara äldst men jag älskar ju Frej)
Turbonegro [NO] (I got erection!)

*längtar*
*har börjat gilla asterisker*
*jag vet, säg inget*

1 kommentar:

Adrian sa...

Jepp, jag har redan begärt semester för att kunna planera grillningen in i minsta detalj!

Peppad!!!

/Adrian