söndag 15 mars 2009

Livet är som en schlager

Jag och Fluffy satt i taxin på väg hem i natt och var helt tokiga i kvällen som varit. Så himla kul! Absolutely fabolous schlagerfest hos Matsy. Han hade köpt godis för säkert femhundra och det låg nötcreme överallt. Massa champagne och allmän bestörtning över vinnarlåten. Efter finalen blev det introtävling som Mats och Fluffy höll i, jag och Belinda och Josefin var lag Barbarella och vi ACEADE. Spöade lag Strap-on och Team Samhall lätt som en plätt. Vi firade vinsten med att pluta på bild, som ni ser nedan lyckades vissa av oss bättre än andra. Urkul fest och sen vid ett drog vi ned till min killes fest på Strand som var värsta succékvällen och det var jättemycket folk. Somnade lycklig. Kanske är däckade ett bättre val av ord.








1 kommentar:

Anonym sa...

Kvällen då jag var helt stolt över mina sköna vänsamling, och då ingen som gick därifrån nånsin kommer se på en flaska majsolja på samma sätt igen.