torsdag 19 mars 2009

Hey hey, my my

Vad bra den är, teveserien "Mad men". Ibland när jag upptäcker en serie efter alla andra så kan jag känna lite "herregud, vad gjorde jag när jag inte kände de här karaktärerna?". Lite som hur hängande i luften man blir när en serie avslutas. Det blir ju en tomhet när de är borta. Lite som en internetromans, all feel but no touch. Om serien är riktigt bra alltså. Och det är ju Mad men, fi fan vad bra det är. Har precis sett klart säsong ett och man är ju inte direkt cheerful. Vad ONT allt gör. Here comes season two. Jag är avis på mej själv som har detta framför mej, hörrni.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig lite mer nu!

K sa...

Jag är sjukt avis på dig som har en hel säsong att njuta av! Det är evigheter till det kommer nya avsnitt ju...

K sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Såg sista avsnittet igår och stora tårar rullade ner för kinden. Smärt. Både på grund av innehållet och på grund att det blir färre och färre avsnitt att se efter varje man avverkar. Buhu.