söndag 29 mars 2009

A change is gonna come

Fi fan. När farfar hämtat Hanna här vid tio igår morse däckade jag och vaknade kl fyra. Tog två Alvedon och somnade om. Vaknade vid midnatt med huvudvärk, drack en liter vatten och tog två Alvedon. Somnade om, sov urkasst fram tills tio i morse. Huvudvärk. Kollat the Wire med ett halvt öga nu under dagen och försökt pilla i mej en knäckemacka med ost. Fortfarande huvudvärk och ont, men bättre. Helgens enda plus: brallan jag köpte på Weekday i fredags lär sitta ca ett kilo bättre nu. Och om några timmar kommer min kille hem. Och Hanna. GOSSE om jag ska bli ompysslad då. Han ska stå naken med en sån där stor pinne med fjädrar på och fläkta mej medans Hanna håller god min och tittar på Pippi. Sen ska jag somna om och vakna imorron och må prima. Så får det bli.

Inga kommentarer: