tisdag 15 maj 2007

all my pictures of... eeh, me

svårt det där med stureplan.se och deras fotografer. jag vet aldrig vad jag ska säga när de vill plåta. kredd-jag (ca 15%) vill absolut inte ställa upp på några poserar-bilder för, kom igen, STUREPLAN.SE för guds skull. sedan har vi ju det andra jaget som får hindra sej själv för att inte hoppa jämfota över det faktum att någon vill föreviga en öht. så jag ställde snällt upp och blev fotad idag på kungsholmen-festen. förläget insåg jag att jag gjorde foto-minen, jag var medveten om det när jag gjorde den, jag ba jag kan inte hålla mej here it COMES "klick". men jag hade solglajjor så det kommer inte synas så hemskt mycket ändå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, en av mina två systrar (eh kommer inte ihåg vem av dem, båda var med vid tillfället) sade nåt i stil med 'STUREPLAN.SE! Det känns ju som att alla lantisar kollar på den för att se på alla häftiga i Stockholm typ. Man vill ju inte vara den som sitter och kollar där liksom' men skammenskammenskammen jag måste ändå kolla här ifrån England för att typ spionera lite på alla man var tonårsvän med. Inget fel med fotominen, jag har ingen sjukt bra än. Jag vill ha en som bara säger typ 'jag är såhär skitsnygg när jag bara slappnar av och kollar in i kameran', inte typ oheta panikleendet.

sandra sa...

Men alltså, din fotomin är ju fin! Idag när vi tog nya bilder sa fotografen typ "se inte så utvecklingsstörd ut" för att jag blir så ful på bild! Det enda som räddade mig från den stora skammen var att jag tänkte ahmen jag är iaf inte Frida Boisen som har en haka som lever sitt eget liv.

Anonym sa...

Fan vad smal du blivit!

Anonym sa...

vad har du för randig tröja och rutig jacka på bilden? fina!

popmorsa. sa...

jag ska be att få tala om att den ursnygga jackan är från minimarket och klänningen/tröjan är BIB från HM. älskar BIB.