lördag 12 maj 2007

left to my own devices i probably would

jag funderar på det här med bloggtoppen. vill man vara med där? det genererar mer läsare, sa nån, och vill man det? det är ju smickrande med många läsare, man VILL ju bli läst, men frågan är i hur stor utsträckning. jag hade noll ambitioner med den här bloggen utöver 1. jag ville vara anonym 2. jag ville klaga på fula piniga saker som man inte fick säga högt egentligen. det blidde inte riktigt så, då till och med min farmor läser popmorsa. jag kan inte bestämma mej.

2 kommentarer:

Eveliina Kokko sa...

Näe, bloggtoppen är så där. För det första så är statstiken missvisande, även om dom skriver att det kan bero på att dom räknar annorlunda än de statstikverktyg man själv väljer. För det andra har man inte en sportslig chans mot vissa bloggar, och då spelar det ingen roll vilken kategori man väljer att placera sin stackars lilla blogg i. Då tror jag att man vinner fler läsare på att kommentera ihjäl sig på alla bloggar man kan. Som jag gjorde nu exempelvis.

CECILIA sa...

Klart du ska vara med på bloggtoppen, du är ju den nya Linda Skugge goddamit! Only better!