tisdag 15 maj 2007

i'm every woman

fan. jag är nog mer mammig än jag trott. lucette och wendy kom och efter en stund så sa wendy "men var är bruden då?", och jag tittade oförstående på henne och ba "häääär, silly you" och pekade på min killes mage där hanna hängde och skräpade. wendy log lite och ba "joooo, så klart, men nu menade ju jag XXX (en vuxen person)". jag ba "aaaaaaaaah i see" och kände mej så JÄDRANS mycket som en typisk morsa vars universum snurrar runt ungen och väntar sej att alla andras också ska göra det. neeeeeeeeeeeeeeej. bara för det så tänker jag illustrera detta inlägg med en bild där de har skitkonstiga frisyrer.

7 kommentarer:

Alex sa...

Of course you do. Bruden är ju bara ett par månader!

Anonym sa...

Don't try to fight it! Bara att ge sig hän och låta sig förloras i att leva genom, och för, sitt barn. Tänk på fördelarna: aldrig en dålig hårdag igen, för ditt hår spelar ändå ingen roll.

Nackdelar: bad kid days :s

Anonym sa...

Jag har ens nån aning om vilka de är...

popmorsa. sa...

hmm. jag betvivlar starkt att min fåfänga kommer låta mej slippa undan så lätt.

moa: de är två syrror som jag lärde känna en skvätt på ett jobb jag gjorde ett par månader i höstas. de är jättesnälla.

Anonym sa...

Jag vill bara saga att du ar sa himla rolig! Du far mig att skratta varje morgon i min drickakaffelasabloggar ritual. Tack.

popmorsa. sa...

linn: tack!

Anonym sa...

Du kan nu även räkna in onkel Lasse från Morgongåva i din läsekrets