fredag 18 maj 2007

bra fredag och sista greys anatomy

jag har haft en fantastisk fredag btw. väckte hanna vid elva, tog fyran till kungsholmen. mötte elin alvemark på vägen, hon skulle powerluncha. promenerade genom rålis till vurma, där vi mötte upp sverrir och kidsen och ola persson. ola är typ it-mogul och ritar bra. vi stojade ett par timmar, sen åkte jag till söder där jag träffade jessika och pål och kids på koh phangan en sväng. sen pet sounds, där jag drack kaffe gjort av calle lundell och drack det med fireside-frans och stefan thungren och rwb-henke. vi pratade om musik med andreas tilliander bland annat. det var kul. sen hem, min kille kommer med en sprillans stationär dator till hans nya kontor. jag vågade knappt fråga vad den kostat, sen när han sa det så ångrade jag att jag gjorde det. mat på crave, sen fick jag lite alonetime, då passade jag på att läsa fredagsbilagorna och ladda hem sista greys anatomy för säsongen. BUHU. sen ner till mosebacke där det var krautfestival, mötte filippa berg på vägen, det var längesen vi sågs så det var kul. hon är alltid så snäll och tillmötesgående på nåt vis. mullret och monotonismen regerade på kägelbanan, elias krantz spelade och det var sjukt mäktigt. nu är vi hemma och ska kolla nedladdad teve, killen spelar skivor. just idag känns livet bra. och det kändes så FRESH att namedroppa lite!

1 kommentar:

Miss Considerate sa...

Ah, name dropping när det e som bäst!! Trodde nästan du skulle avslöja nåt om Greys men du läckte ingenting, tack =) Läser din blogg regelbundet. Den ger mig Stockholmsfeeling, något som jag saknar sen jag flyttade därifrån till Västerås för att plugga. Keep up the good work!