tisdag 22 maj 2007

kuken

jag missar en helt fab lördag (jag ska till sala och se bring me the fucking riot määän). gentle touch spelar på ace och sen så spelar mina vänner peter hedlund och tysken på neu. buhu! jag tror det kommer bli helt grymt på ace, jag gillar verkligen gentle touch. de gör en ledsen och glad samtidigt, man vill vara kär när man hör dem, man bliiir kär när man hör dem, man får alla känslorna på en och samma gång. så buhu igen. och så pettan och tysken på neu. de flesta man gillar kommer sammanstrålas på en och samma plats, det är inte varje helg det händer, inte ens på spy bar. så buhu för det också.

3 kommentarer:

Schmarro sa...

och lina och erika på spymlan. hallåh!

Anonym sa...

EN sak händer på lördag - STEVE MASON på Bangers & Mash!

Anonym sa...

Och så Viktor längst till höger, icke att förglömma.