tisdag 15 maj 2007

summer in the city

idag har jag hängt med quetzala. vi har varit tjejiga och pratat om typ frisyrer och fnissat åt att frida boisen rasade i sin city krönika, angående q mfl:s sex-jobb i senaste numret i bon. jag tyckte det var mycket underhållande, kronan på verket var lasse lindhs uttalande om att han älskade "att ligga till sin egen musik för det tog det hela till en ny dimension". ge mej en skamkudde någon! nu ska jag på fest på restaurangen kungsholmen. de öppnar sin ponton dvs uteservering och jag räknar stenhårt med att få äta mej mätt på laxsnittar och sparris. och så hoppas jag att både andres esteche och idol-sebastian är där, för jag vill se om de är lika lika om man ser dem bredvid varandra. i tidningar tror jag alltid att den ena är den andra.

7 kommentarer:

Anonym sa...

"att ligga till sin egen musik för det tog det hela till en ny dimension".
HAHAHAHHAHHAHAHHAHAH
bästa sagt på lääänge. hoppas det är ärligt! blir bara roligare då.

Anonym sa...

Jag måste ha missat dig igår, vi kom dit rätt sent dock så jag antar att du tröttnat på fyllenivån och dragit hem till man och barn istället... Det riktiga livet, bortom gratisfester och minglande.

/g

popmorsa. sa...

freja: läs samtalet i senaste bon! han är helt ärlig.

gurra: det riktiga livet hemma blev det. det vart så jävla kallt på båten när man inte drack sprit! vi kollade på "jetaime paris". den var väldigt upp och ner måste jag säga.

Anonym sa...

Bon artikeln är det bästa som hänt svensk media på länge.Man måste respektera tjejer som Quetzala och Marie som är så sjukt ärliga,inte pk överhuvudtaget men vem fan är det när det kommer till fantasier.Heja tjejer!

Anonym sa...

bonartikeln är exakt samma sak som runkpanelen längst bak i café "där tjejer berättar hur de vill ha dé". så jävla synd, med ett par följdfrågor här och var eller några meningar anslag hade gjort enorm skillnad. tycker synd om de som blottar sig så i artikeln nu när det enda som det blev är ett sexchock-löp.

Anonym sa...

quetzala sjönk som en sten i mina ögon efter uttalanden som "jag sätter en otrolig press på att vara den perfekta älskarinnan. det är jag som ska serva honom. jag är inte intresserad av att han ska gå ner på mig till exempel" och "jag försöker leva upp till allt jag läser. läser alla tips i cosmopolitan. typ: ´killar gillar aldrig när tjejer klipper av sig håret´. Okej då ska jag aldrig klippa håret." Herregud. Jag har inga ord. Hoppas bara inte du emelie, grymma bloggerska, tänker göra några sånna deppframkallande utlåtanden här. Det skulle vara väldigt o-coolt. Och alltså inte passa ihop med resten av din person.

Anonym sa...

meh. det som va så bra var ju just att dom var så ärliga med att även om man är en jävlit medveten tjej så är man fortfarande påverkad av media och man vet inte om det är därför fantasierna ser ut som de gör eller om man "verkligen känner så". Hursomhelst är det ju det man gillar. Man kan ju inte censurera sina egna fantasier.