tisdag 15 maj 2007

hanna och... anna-karin sarri!

1 kommentar:

Lycka Till sa...

alltså jag vet inte vem anna-karin sarri är. det spelar ingen roll. Hon är säkert ur-skärpt och har dunder koll. Nu skulle det handla om världens sötaste rödhåriga unge som jag inte ens träffat men som jag glor på bilder på då och då. tänk att en del vågar. Tänk att DU vågar. Ett litet kid. så förbannat fint. Kalle var i Gbg nyss och gjorde mitt gråa liv helt jävla rosa. kvar har jag ett par spocköron att fnissa åt när allt känns trist (jämt). Och jag har inget att skylla på, även om solen skiner sitter jag under ett moln av regn. Ni har en perfekt liten blonde-redhead, och jag försöker förstå hur det känns ibland. jag försöker förstå hur det känns när man är två clubkids som spelar skivor och sen får bara den ena fortsätta...Jag känner inte dig så särskilt (ja, hej hej hej, kul att ses, men jag KÄNNER dig inte) men, shit, du måste vara bra. Jag vet att du är det.