lördag 5 maj 2007

amazing grace

inspirerad av min vän matsy så gör jag en snygg kille-lista. listan blir kort. förutom killarna i "buffy" så finns det bara en just nu. mina vänner, jag ger er topher grace. indiefilmernas älskling som numera sålt sin själ till djävulen, dvs spiderman, och som innan dess spelade eric i fåniga "that 70s show". så ok, så jävlans indie är han väl indie. men han är snygg och preppy. och pojkig. varför gillar jag inte män? jag har aldrig legat med nån över trettio. eller jo, en. men en är ju ingen så, återigen, jag har aldrig legat med nån över trettio. det finns säkert nån jobbig psykologisk förklaring om hur de skrämmer mej eller hur jag tror mej kunna kontrollera småkillar ocvh hur de på så sätt aldrig ska komma åt att såra mej eller så. anyhow. topher grace. skitsnygg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är SÅ med dig ang Topher Grace. Och mäkta snygg bild du fick till också. Och mäkta vitsig rubrik. Var tvungen att tänka till ett tag... ja jag är bakis. Hah.

Lyckönskningar inför denna kväll.

Ausa sa...

åh jag är tvärtom, manliga män är min melodi. Breda axlar, håriga bringor, skäggstubb, you name it!