onsdag 9 maj 2007

jag fick nog av ungen, skickana till hawaii

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA roligast igår! (måste säga igår så att du fattar att det var jätteroligt och inte bara tio-minutersroligt. Klockan är ju tio över tolv. Äh, du fattar. Ajö)

Anonym sa...

Har just läst igenom de senaste inläggen. Tror att jag förstår, så gott jag nu kan som kille och frivilligt barnbefriad. Har inga smarta tips. Men det grejar sig. Såklart. Du är en av de coolaste människor jag vet, och då har jag bara känt dig som gravid/mamma. Bebisar blir stora snabbt, deras bebishet är ett övergående tillstånd. Glansdagarna är inte över, de är snart tillbaka. Och om ett år kommer du att minnas det här med ett skrockande, i ett romantiserat skimmer. Jag lovar.

CECILIA sa...

Du är grym. Hang in there, det ordnar sig.

http://alifeinoz.blogspot.com/2007/05/vem-behver-linda-skugge.html

Anonym sa...

Hahahahahahaha!

Anonym sa...

Åh, vilken skön människa du verkar vara. Jag har skrattat och njutit av dina texter precis nu, upptäckte denna blogg idag. Fortsätt, don´t stop, keep going, mera mera! Hälsningar från en som snart fruktar för att våga bli mamma

Anonym sa...

Ha, mig lurar du inte.