fredag 18 maj 2007

come back from San Francisco, it can't be all that pretty, when all of Stockholm City misses you

för länge sedan blev jag kär i en kille som hette tomas. han var snygg om ett as och liksom lite tuff och hård och hade skäggstubb och såg ut att lyssna på kätting-musik. såg honom ute och dog av kärma titt som tätt. fastforward fyra fem år och han är min kompis och lika snygg och härlig, och framförallt, bög. jag har INGEN radar. jag var lika crushad på string-micke, hängde efter honom på nightlife för hundra år sedan och hade inte en clue om att han var bög. jag tänkte mest att han bara var ointresserad. herregud, man kan ju inte gå och tänka att killar som inte vill hångla med en är gay. allafall, världens bästa tomas har en finfin blogg. och snart kommer han hem från san fransisco, hurra!

http://bogjavlar.blogspot.com/

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag minns det som en tråkig stund den dagen min kompis infade mig om string-mickes läggning. synd å skam.

eff sa...

Bogjävlar låter som slaktarfrustration...

Tomas sa...

buhu. en tår rinner ner för min kind. du är så fin.

Anonym sa...

Åh Tomas. Jag satt 15 meter från honom och jobbade varje dag. Det faktum att vi jobbade på Sveriges då bögtätaste företag borde kanske ha gjort att det ringde en klocka, men icke.