torsdag 24 maj 2007

hanna och... quetzala blanco!

10 kommentarer:

Margret sa...

ÅH TWO CUTIES!!!!!!!!!!

Anonym sa...

är det inte nedanstående margret som skrivit massa på sin blogg om hur äckligt det är med popföräldrar som tar med sina barn påcaféoch festival och hur man bara ska fatta att man stör och ska stanna hemma??

Anonym sa...

ovanstående..

popmorsa. sa...

haha jag vet inte, det låter ju inte omöjligt. maggan vad säger du?

Margret sa...

karin: du har delvis rätt, minus popföräldrar och festival. och självklart, som du säkert också fattade karin men spelar lite stupid, handlade det om specifika fall med föräldrar som inte städar upp muffins etc, och inte IN GENERAL så att säga. men kul att du läser mig =D

Anna sa...

Alla-hatar-mig-för-att-jag-är-förälder-men-jag-har-väl-rätt-att-finnas-lika-mycket-som-alla-andra-paranoian lägger sig som ett mörkt moln över popmorsans blogg. Stå emot det popmorsa! Låt dom inte ta dig! Då kommer du att bli en sådan som kör på folks hälar med barnvagnen (även om du inte har någon) bara på ren djävulskap för att du tycker att världen är hård och kall och förbannat skyldig dig det.

Anonym sa...

Ombild,jag kräver ombild! Hanna ser livrädd ut och Quetzalas hand är ju helt galet stor,inte konstigt barnet är rädd...

Anonym sa...

räddt.

Schmarro sa...

rätt.

Anonym sa...

skrämnt funkar även.