torsdag 10 maj 2007

ninna ninna

på allmän begäran har jag köpt maria svelands "bitterfittan". fan vad dyrt det är med inbundna böcker. jag har bara köpt pocket i säkert sju-åtta år och det är ju en väsentlig skillnad i pris. särskilt som pocket är snyggare och enklare att hantera. fast jag är lite kluven, för det snyggaste som finns i ett hem är ju ett bibliotek, eller åtminstone ett par dignande billy-hyllor med böcker. så himla hett också, inbillar mej att läsande människor är intressantare än motsatsen. anyhow, inbundna är ju bättre om man vill ha ett eget giles-bibliotek. passade även på att köpa åsa linderborgs hyllade "mig äger ingen" och andra delen av stephen kings trilogi om det mörka tornet. stephen king är ett så slirigt kort, man vet aldrig. en bok av fem är ju bra, men då är den boken å andra sidan skitbra. vilken tönt jag är inser jag. jag gillar stephen king, sid meyers civilization och joss whedon-serier. i love being me. ändå. det gör jag ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stephen King och Sid Meier. Det låter ju som jag som tioåring.