söndag 20 maj 2007

okej jag lär väl se den jag med

i julas fick jag hela six feet under- boxen av min kille. nu i veckan har vi börjat kolla, ungefär samtidigt som alla mina vänner ser det absolut sista avsnittet i serien. hemma hos carro idag spelades till exempel den sista låten i den sista gripande scenen, även fast den inte ens var särskilt bra. men bara för att. jag har fått veta att jag har världens bästa tevestunder framför mej. vi får se. jag är ju sedan länge kär i nate. han var fin i aaron sorkins halvroliga "sports night".

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en underbar tid framför dig! Jag är avis!

Anonym sa...

Herreguuud, hur har du kunnat låta den ligga så länge? Såg sista ansnittet för ett år sen typ (inget brag) och har fortfarande svårt att acceptera att det är slut. Bästa serien. Eva'. Lucky you.

Eric Goesta Rosén sa...

Och sen Dexter! Alla måste se Dexter!

j sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
j sa...

åh! jag ÄLSKAR Six feet under, av hela mitt hjärta.

popmorsa. sa...

jag började kolla den med min förra kille och han gjorde ont så himla länge efteråt så jag ville inte riktigt börja med serien igen. den hade dålig vibb. men nu så, nu är jag urpepp.

goesta: sett alla. rafflande sista avsnitt! och han är så bra, man tänker inte alls på six feet. inte jag allafall.

Anonym sa...

POpmorsa, så var 6ft för mig också! Jag och J hade uppehåll och jag pallade inte se då.
Försök att inte ha för höga förväntningar på finalen, du vet hur det kan bli besvikelse då, men englit mig går det egentligen inte att ha för höga förväntningar, för det är sådär riktigt gåshudsframkallane Buffy säsongsslut 5-härligt.

Och please, lägg inte ut bilden på mig och Hanna, jag var så trött att Hanna ser smartare ut än jag...
;)
/M