onsdag 30 maj 2007

blonde redhead

jo. vi var ju med i teve i måndags. det finns mycket att säga om det. jag skulle kunna skriva en essä om mitt vatten/fettsvullna nylle till exempel. eller min röst, what's up med rösten? men, men. så roligt ska vi inte ha det. vi ska istället koncentrera oss på mitt sjukt stripiga tunna hår. jag har eldrig sett något liknande. testarna hängde som fula gardiner runt ett fönster med ful utsikt. jag gick ner mej så under graviditeten att jag liksom inte tänkte på att jag skulle vara mitt vanliga jag när eländet skulle sändas. därav "den naturliga looken". det var som en smäll på käften att se skiten. så igår gick jag till frissan och ba "klipp mej och gör mej strawberry blonde/pippi-rött/english rose, tack!". frisörn ba "javisst!" och gjorde mej till en brunett. okej, koppar-ig brunett. men ändå. det är för mörkt. i en del vinklar, okej alla, så ser man vita hårbotten lysa igenom. det är väl då FAN att man aldrig ska få vara riktigt glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tänka sig att jag trodde det var dig och din karl jag såg på teve. på 3.an ? fint vart ack så fint

I sa...

Ska du bli rödhårig igen!!! YES!

30-nånting sa...

Åh nej, jag hatar när frisörerna inte fattar vad man säger och vill. Själv är jag dessutom alldeles för feg för att klaga - men jag hoppas att du gjorde det!

Anonym sa...

jaaa! man ska alltid klaga om det inte blev bra, de gör om, det är inte några problem. reklamera färgen. Tyckte du var ursöt på tv.

//Anna