söndag 13 maj 2007

gang of four fast flera

i morsa hade jag ett sms av elin alvemark i min mobil. skickat tidig morgon så jag antar att det var ett sk fycke-sms men ändå. hon skrev att det är så fint när vi hänger i gäng på pet sounds och bara snackar skit. och det tycker ju jag med. det kanske hade varit deppigt om det var pga arbetslöshet man hängde runt varje varje dag men nu är det ju inte det i något av våra fall, och jag älskar den låga humorn och de ibland så ivriga diskussionerna om extremt nördiga saker. som huruvida de som älskar filmen "crash" verkligen ÄR idioter. såna saker. öht så gillar jag att hänga i gäng. gå i flock på stadens gator, inta en klubb i ett svep, fylla en bar. vara en del av det där bordet på fiket där alla de roliga sitter, det bordet som de andra mindre borden tittar lite avis på för det ser så himla fint ut där, alla verkar ha det så kul och ser glada ut och de verkar ha så mycket att säga varandra. det bordet som liksom är i technicolor. älskar känslan av att sitta vid just det bordet och tänka "jisses, det här är mina vänner och de är världens smartaste snyggaste coolaste finaste" och här sitter JAG. så var det lite idag. mitt bord var bäst. trots att fattaru-mackan hade ett väldigt fint bord några stolar bort, så vann ändå mitt. i love my friends.

Inga kommentarer: