fredag 3 september 2010

Haha minns ni den hääääär?


Alltså jag blir vansinnig. Kalle går igenom förrådet, slänger hit och dit. Av en slump, EN SLUMP, glor jag ner i en av containrarna i återvinningen och ser en skymt av en Sonia Rykiel-logga kika fram. Börjar riva. JAHA. Då har han liksom helt vårdslöst slängt alla mina skitfula designkläder jag packade undan när jag blev så jävla tjock efter graviditeten. Det var ju för fan kläder för 20 000! Roffade åt mej allt, bar upp det. Nu ligger högen och hånar mej, för jösses vad fult allting är. Den där banan-tröjan från Chloé köpte jag för hemskt mycket pengar (alltså den var dyr för mej då alla fall, i dag är det inte så farligt, Chloé kostar typ trippelt i dag), och jag älskade den med hela hjärtat. Nu ba: haha, vad ful. Samma sak med Rykielerna, Viktor & Rolfarna, Eley Kishimotosarna, Comme des garconen och Margielan. Hallå, jag köpte den där skitfula v-ringade Margiela-tishan med sån där Stray boys-text uppe vid linningen! Så jävla ful. Men man kan ju inte slänga för höge farao. Och mitt i allt detta crap: min tenniskjol! Hahaha. Och en jättefin klänning från Miu Miu som jag nog kommer i nu när jag skilsmässoavfettat mej så dant.

Aja. Det finns ljusglimtar även i dagar from hell.

5 kommentarer:

yeeey!! sa...

Men gud vilken bisarr och rolig banantröja. FETT!

Unknown sa...

Tradera!

Anonym sa...

Ha en bloppis för tusan! Det finns tjejer därute som skulle ge sin högra hand för vissa av de där paltorna. Sen kan du ju även tjäna en hacka på det hela.
/H

D sa...

Ja! Ha bloppis! Så får vi se om det finns någonting fint i samlingen. Du tjänar ju på det också...

Anonym sa...

kör retro-bloppis! kom igen!


/malin