fredag 17 september 2010

I do yoga and pilates and the room is full of hotties

Haha, minns ni när Madonna plötsligt skulle "rappa" i "American life"? Fantastiskt kasst. Alla fall. Jag och Lina var på pilates i morse. Say no more.

Och alltså, helt plötsligt har jag lite slut på ord? Liksom i allmänhet, inte på grund av mitt första träningspass sedan 1997 (på ricko!). Tror det blev overload i skallen efter gårdagens krönika, och GUUUUUUD tack för all pepp, jag vet inte vilket ben jag ska stå på för jag blev så himla glad och lättad, men nu ba... tystnad. Men så får det ju också vara.

Plus detta. Jag är ju inte direkt människan som ser guldkanten på tillvaron. Det är ju ganska uppenbart. Orka hålla på liksom. Så naturligtvis har jag nu megaångest över krönika nummer två. Kanske ska skriva en ny om den där gången jag bajsade på mej, var ju sån succé sist.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh SNÄLLA gör det. jag har inte läst den första. har gått runt med dirre hela dan, skulle behöva en pick-me-up av någon som haft det värre.