fredag 17 september 2010

I deserve a reward, cause I'm the best fuck that you ever had

Av oklar anledning, det är det varje gång, så sitter jag och googlar Mike Patton. Han är det snyggaste jag vet. Så obeskrivligt het. Som en kåt grottmänniska. Det är väl där the allure ligger, antar jag. Och det är ju konstigt, för i verkliga livet gillar jag liksom inte män? Jag gillar estetiska dudes över trettio, gärna underviktiga, och med ett typiskt pojkaktigt utseende. Och så kommer då Mike Patton, med köttiga läppar och knulliga ögon... PANG. Jonna hängde loss med honom på Peace and love. Alltså jag skrek som en TJEJ när hon berättade det. Nä, nu blir det Faith no more-race i mina råfula, skitdåliga högtalare jag just köpte på ON/OFF till min laptop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

STOPPA TERRORN MOT DE SJUKA! Den kan drabba

DIG!

Rösta rödgrönt - för ditt EGET bästa.

Så enkelt är det - för ALLA utom miljonärerna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799608.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799614.ab

- Peter Ingestad, poet

Therese sa...

Pattons samarbete med The Dillingers Escape Plan är magiskt, men man måste vara sugen på mangel och snackar vi Dillingers Escape plan så blir det inte så mycket mer mangel.

Hoppas du får en riktigt skön helg!