tisdag 21 september 2010

Saturday looked good to me

Oooooh, jag hade ju fest i helgen. En riktig hemmafest. Jag har inte trivts särskilt väl i min lägenhet sedan Kalle flyttade och i och med det även alla hans prylar. Jag ägde så lite och efter att mamma och jag tokstädat alla ytor och vrår så såg det helt homestylat för försäljning ut här hemma. Bara skål med lemons som saknades. Och en bukett liljor. Så jag tänkte att JAA, jag bjuder in lite människor jag verkligen tycker om hit, så jag får in ny energi och rensar ut lite liklukt osv. Och det blev så himla himla trevligt. Massa fina fina vänner, pratigt, skrattigt, mingligt. Sen gick vi till Trädgården, hängde runt lite, sjöng "Youre the voice" utifrån dj-båset (helt oskämmigt) och Lina höll brandtal i mikrofonen för det fick man göra när det var val-helg. Och medans vi drack öl på Trädis så STÄDADE MIN SYRRA OCH LINDA HELA LÄGENHETEN. För det är jag evigt tacksam. Tack finaste syster och Linda. Oavsett deras insats så är det rökfestival i köket fortfarande och en hinna av rödvin ligger i luften. Men hellre det än som det var innan.











8 kommentarer:

Hanna sa...

Gud kvinna, du är ju så VACKER. Gillar blonda håret.

Anonym sa...

Ser att du har en Palestina sjal på dig,
brinner/kämpar du för Palestinas frihet?

Anonym sa...

Kläm ur dig nu hur det gick på dejten! Jag sitter på nålar, kan inte sova, mitt liv har ingen mening om du inte berättar!

Anonym sa...

varå har du vart på en till dejt?? och vem är din syrra?

I'ma whop yo ass sa...

jag blev just lite kär i han med vit mössa. hoppla!

Popmorsan sa...

han heter pär och jag är också helt kär i honom, superhärlig!

min syrra heter frida i det här fallet och hon är inte med på bild. superduperhärlig hon med!

Matsy sa...

Jag måste verkligen sluta skratta på bild. Iallafall såna dar när jag är så bakis att jag ser ut som en shar-pei redan från början.

Popmorsan sa...

äh skärp dig, gulli! you look like a million dollars alltid.