onsdag 15 september 2010

Hur många läsare har du?

Hur många besökare har du på din blogg per dag?

Jag har haft ungefär samma de senaste två-tre åren, ca 1000 per dag. Och nu i sommar, sedan helvetet brakade lös, så ligger det på runt 1800 kanske. Jag försöker att inte kolla statistiken så ofta. Blir stressad! Alltså att närmare två tusen personer vet om att jag ligger i fosterställning eller har varit på Junibacken samma dag, det är ju en rätt bisarr känsla. Supermånga. Å andra sidan, om man mäter med de större bloggarna som Nio till fem etc, så har jag världens minsta blogg. Och det gillar jag. Jag skriver inte för pengarna som eventuellt skulle kunna genereras. Och med det sagt, jag vet inte hur jag skulle svara om jag fick ett konkret erbjudande att flytta under annat tak. Det beror helt på, heh, pengarna och var jag i så fall skulle hamna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har sa manga lasare for att du skriver pa ett roligt och engagerande satt. Du skiljer dig fran andra bloggar genom att vara genuin och sa har du grym musiksmak ocksa. Detta ar iaf anledningar till att jag tittar in hos dig. Kram!