torsdag 23 september 2010

Wheel of time

Kommer du att köpa och läsa nästa del i Wheel of Time så fort den kommer ut (2 november) eller kan du vänta tills den kommer i pocket (fast du kan få låna min)?

Hej! Han gick ju och dog författaren, Robert Jordan, vilket du så klart vet. Och snubben som fick ta över skeppet bestämde sej för att dela upp Jordans sista bok i tre skitstora klumpar till böcker. Gathering storm var den första av de tre, och de övriga två kommer med nåt år emellan. Så. Jag tänkte göra som jag gör med bra serier, jag väntar tills hela rasket (säsongen) är tillgängligt och så plöjer jag. Älskar plöj. Fast jag tackar för erbjudandet av lån! Jag tänker göra så med de sista Steven Erikson också. Kanske även A song of fire and ice-serien. Nu har man haft så långt uppehåll, om jag ändå har behövt vänta så länge så väntar jag hellre lite till och ba slukar när hela serien är slutförd.

1 kommentar:

sofia sa...

älskar att du läser wheel of time!