onsdag 29 april 2009

14. Hur applicerar man Dust?

Jag dustar i händerna och applicerar som man gör med gele/vax. Alltså drar fingrar och händer olika hårt på olika ställen i frillan som behöver det (alltså hela huvudet för min del). Ibland blir det för mycket och då blir ju håret liksom kletigt, men det händer mer sällan om man inte dustar direkt i håret. Tipset om att tejpa för några hål var ju toppen för övrigt! Jag är också ett stort fan av vanligt torrschampo, det gör håret lite mer formbart och burrigare. Testa det om du inte gjort innan. Rekommenderas varmt.

4 kommentarer:

Sarah sa...

Kan du inte ta en före och efter?

Popmorsan sa...

Haha, näää. Nån hejd på mej måste det vara. Men kanske om jag har svintråkigt nån dag!

Sarah sa...

Äsch, jag är både för snål och feg. Är det verkligen bra? Ska jag köpa det? Jag har så tunt hår att jag ser ut som min pappa...

Popmorsan sa...

jamen gört, men testa även torrschampot från tex Toni & Guy. testa torrisen först, Dust är som det ggr tio. ggr tjugo nästan.