onsdag 29 april 2009

16. Vilken är din favoritparfym?

Länge använde jag Helmut Langs, men den slutade tillverkas för typ fyra år sedan. Saknar den fortfarande ibland, den blev min, luktade jag. Skitkonstigt att byta och lukta som någon annan, så länge efter den använde jag ingen alls. Sedan några år använder jag Comme des garcons Kyoto som luktar lite som asfalt. Helt oblommig och underbar. Plus skitsnygg flaska. Kolsvart. När jag var yngre: Salvador Dali och Chanel No 5. Haha, bara för att Marilyn Monroe använde den. Gillade den inte så mycket, supertung doft och jag var femton år. Och Müsk! Från Konsum i Sala. När jag var hennafärgad svennepunkhippie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"svennepunkhippie".
Okej.
Jag vill se en bild.

Anonym sa...

BARA ETT TIPS

Nu finns det en ny sida som det är mycket lättare att samla ihop presentkort på! Man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)

Bli medlem nu så länge sidan inte har så många medlemmar = lättare att samla poäng. Själv har jag redan ett presentkort på 200kr som jag samlat ihop på 3 dagar. Man kan använda det på flera affärer t.ex som Gina, H&M, JC, Din sko m.fl!!

http://www.freestreet.se/?r=5379

Lovisa K sa...

ja, bli medlem Emelie!

Popmorsan sa...

Hahaha. I love you.