onsdag 1 april 2009

En besvikelsernas afton

Igår på Natti jobbade min favoritgubbe, han har jobbat där i 20 år. Han känner alltid igen mej fastän jag inte bott här på tio år. Min syster rekommenderade gråtfesten "Nätterna vid havet" med Richard Gere och Diane Lane och jag är ju svag för sådana så jag tog den. Favoritgubben i kassan ba "jag grina!" och peppen steg. Blev magplask. Inför varje scen sa jag och min andra syrra saker som "nu kommer de ligga i stormen!", "nu kommer gubben komma!" och så klart kom gubben traskande strax efter. Så gråtfesten kom av sej även om det naturligtvis fanns skäl att grina när det var över. Av andra anledningar. Den här nya Magnum Temptation tex. Som kostar TJUGOTVÅ KRONOR och kommer i ett litet paket. Den var stor som en tumme när man öppnade. En tumme! Nej nu jävlar.

Inga kommentarer: