onsdag 8 april 2009

En hand i himlen

Jag ska till IKEA nu med Fluffy. Jag älskar IKEA. Himlen på jorden. Vill handla: PS-skåp för skor i hallen (har ett redan och matchar det, egentligen är jag trött på de där arkiv-PS-skåpen), massa blomster, ev ett stort supergult skåp med glasdörrar jag sett, matta till vardagsrummet, minst en kaffekopp och en tidningsförvaring till toan. Drt är en jävla röra där nu. Och värmeljus. Alltid värmeljus. Och en lampa som ska stå vid bokhyllorna nånstans, ev en sån där rätt ful som man liksom klämmer fast. Spotlight typ. Men framför allt! Blomster! Jävlar vad balkongen ska blomstra. Och en balkongbelysning, helst med kulörta lyktor. Hmm. Lovisa har en superliten bil.

Nu: mäta väggar och soffa.

2 kommentarer:

Lovisa K sa...

Har jag ju INTE! Den är sjukt stor. Du och jag har sovit raklånga i bakluckan under en Hultsfredsfestival. t ex

oink sa...

köp denna klämlampan istället vetja! http://shop.bolagret.se/webshop/shop.asp?group=123&view=1&query_type=&maxhits=&query=&article=7332494531641