fredag 17 april 2009

I natt är jag din

Eftersom solen skiner som tokig och det är fredag och jag snart fyller år (söndag), så tänkte jag fira idag redan. Mötet idag gick jättebra, på tisdag skrivs det på, jag har shoppat en snortajt klänning på rea och lite annat krafs på HM och nästan läst klart bok 3 på balkongen. Nu sitter hanna i en bil på väg mot Tyresö och jag ska möta Lina på Hötorget nånstans om en halvtimma redan och vi ska gå på invigningen av Carl M:s och Johans nya bakficka Kåken på 1900. Anders Rydell ska intervjua Monique Wadsted på plats om Pirate bay-domen, det vill jag höra. Och dricka vin. Ta mej fan om jag inte ska dricka rosé. Sen TBA ett tag tills det framåt midnatt blir dags för min killes klubb Love på Marie Laveau som i kväll har detta galanta tema: 90-tal! Min årgång. Som ett vackert vin i cykelbyxa. Hepp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh fy fan vilket fredagspepp man fick nu då. Om man varit nån annan. Satan.
Mvh
På smällen, tjock och redan anställd.
Och grattis till bra möte och kommande löner!