måndag 27 april 2009

White here, white now


Mina gaddar är gula mot den vita paljettkavajen. Jag är till min fördel med stängd käft, det vet jag sedan länge, men det är ju så jobbigt att gå och ha ett komplex när man ska känna sej snygg. Plus blir stressad av människor som håller för munnen när de talar eller skrattar, vill ej sälla mej till den skaran skummisar. Lina tipsade mej om Pepsodent White now. Köper imorron. Lina tipsade även om detta: vill man skämta kan man sjunga white here white now.

5 kommentarer:

Pang sa...

Äh den funkar inte, fast skummet är jätteblått, det är kul. Köp!

lindab sa...

alltså, det enda du ska köpa är crest whitestripes. de är så jääla bra! jag gjordet, och nu har alla mina kompisar gjortet. (ja, jag borde få någon sorts provision.) man fejkar total fräschör! bara 300 spänn!!! typ tejp på gaddarna en halvtimme på morgonen och en halvtimme på kvällen (ilar lite, men är värtet). efter bara en eller två veckor ser man ut som en moviestar. köpköpköp!!!

http://www.onlywhite.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=29&osCsid=751992f0ed81a27e9f4ca6b52ceed552


(ja, de är förbjudna i sverige, men det är samma medel som tandläkarna använder. det enda man ska se till är att inte svälja så mycket. det är inte bra för magen. spotta!)

Popmorsan sa...

*dör*

MÅSTE.HA.

Anna sa...

jag instammer. Crest whitestrips är då shit. Finns på ebay.

Johanna sa...

Hej!

Jag gillar också Crest tandblekning, jag brukar köpa mina här: www.white-strips.se

MVH
Johanna