onsdag 15 april 2009

Klart och betartt!

Efter att ha kollat på bilderna från Hannas spelning igår konstaterade min kille att hon har ljudtekniker-frilla. Risigt, glest, sporadiska långa hårtusslockar och ovanpå hela alltet ett förtvivlat tunt flor av rakt genomskinligt hår. Bevismaterial till vänster. Nåt måste göras. Så idag klippte vi'na! I en trendriktig page. Hon har en gigantisk hårvirvel mitt i pannan, så någon lugg kommer flickebarnet aldrig kunna ha. Gissa om det kommer bli förtvivlade utrop från tonårsrummet om x antal år.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hon har fantastiska ögon. Hade ju varit värre om hon hade haft värsta burret med korinter till ögon...

Freja sa...

SÖT hon är alltså. Fint klippt blev hon också, passar'na.

Viv sa...

Åh det riktigt svider av finhet när pappa klipper dotter. Skulle aldrig dyka upp ett sånt kort från min barndom. Fi faen vad fint, igen.

josefin sa...

jag bor på samma gård som hannas dagis och idag när jag gick förbi pekade hon på mig, kändes stort!