lördag 11 april 2009

Allt som ni kan göra kan jag göra bättre

Alldeles nyss så smackade jag upp det här skåpet, helt själv. *händig* Det förra PS-skåpet byggdes innan jag träffat min kille, så då ringde jag upp "Snygga grannen" för att "bygga". Haha fi fan vad han var opeppad på mej asså. Han byggde glatt och gick tio minuter senare. Allafall, det här skåpet. Det är tänkt att det ska stå i hallen och liksom suga upp min killes skor. Jag har ca fem par framme, då jag helt övergett högklackat, har bara sparat 2 par Eley Kishimoto som står sorgligt oanvända på en hylla i ett glömt skåp. Men min kille. Herre-GUD vad han har dojjor. Fem par sportskor, fyra par sneakersaktiga, två par vinteraktiga, fyra par spetsiga snörskor och kanske tre-fyra par till helt random skor. Jag blir VANSINNIG. Och då har jag inte ens nämnt det femtontal jackor han envisas med att inte hänga in i förrådet.

3 kommentarer:

I sa...

haha samma hos oss, jag har två par skor i hallen (varav ett par ett par gummistövlar som inte används så ofta) stefan har typ 14...

Anonym sa...

Det e samma här! Min kille har 25 par skor medan jag har 5. Samma sak i garderdoben, han har tagit över mer än halva med sina t-shirts och jeans. Jag har allvarligt endast tre par jeans som jag kan använda...

Pernilla sa...

Well done! Att bygga skåpet. Här hemma behövs det fasen en civilingenjör att göra det! Sablars IKEA.

Måste säga att jag gillar din blogg. Du är verkar störtskön och skriver så himla bra! Enkelt att läsa och jäkligt bra sammanfattat, tycker jag som får krupp av långa texter annars. Fortsättning följer...