lördag 25 april 2009

Helt slut nu

Eftersom jag alltid förvandlas till Supermom när min kille är borta så drog vi faktiskt till Grönan. Tog båten. Hanna ytterst oimpad av båt. Vid entrén mötte vi Carl M och Martin Gelin och Stefan Kragh, gick in gratis med dem. Hade missat att det var nån sorts kändisdag idag, såg samtliga TV4-fejjor på plats. Hanna vågade inte åka nånting, förutom den där klassiska snurr på häst-karusellen och den går ca 2 km i timmen, så vi åt mest. Sjukt mycket socker. Det var kul. Imorgon ska hon få detoxa på vatten och bröd.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Var köpte ni Hannas t-shirt? Den är jättefin!!

Anonym sa...

det är en body från HM. min dotter har en likadan.

Popmorsan sa...

mm, hela den serien är skitsnygg. fast hanna är nästan för stor för största storleken, går bara till 86.

Alice sa...

Jag var också där! Jag och min pappa åt gratisglass och satt på olika bänkar, men det var rätt trevligt ändå. Bortkastat åkband dock.

Insane stod STILL i 2,5h efter att första åken med kändisvagnarna (Björn Borg, Anki Bagger, Sofia Källgren, Anton Körberg wtf) gått. Kändes sådär förtroendeingivande (inte för att jag skulle åkt ändå, men ändÅ)